Jak postupovat při reklamaci či vrácení zboží ve 14 denní lhůtě.
Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě bez udání důvodu.
V případě vrácení zboží do 14 dní je nutné vyplnit reklamační formulář na adrese www.reklamacniformular.cz.
Po odeslání formuláře obdržíte návod, jak postupovat v případě vrácení zboží.
Standardní postup je následující:
Zašlete zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy.
Uveďte číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze.
Reklamace
V případě reklamace je nutné vyplnit reklamační formulář na adrese www.reklamacniformular.cz.
Po odeslání formuláře obdržíte návod, jak postupovat v případě vrácení zboží.
Snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu přímo u dodavatele. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá zboží na adresu centrálního skladu, po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.
Obecné informace
Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční lhůta 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet ve chvíli, kdy kupující převezme zboží.
Kupující je povinen objednané zboží při přebírání od dopravce prohlédnout tak, aby zjistil jeho neporušenost a bezchybnost. Překontrolujte si pečlivě zásilku. Poškozenou zásilku nepřebírejte!
Pokud si zboží při přebírání zboží od dopravce nepřekontrolujte a následně nás kontaktujete s tím, že není zásilka úplná, nebudeme na tuto skutečnost brát zřetel.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené:
běžným opotřebením
nesprávným použitím výrobku
nesprávným nakládáním či skladováním výrobku
Vaši reklamaci vyřídíme bez odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, tedy převzetí zboží naší firmou.
Adresa centrálního skladu:
Gadgets House s.r.o.
Do Čertous 2634/7
logistický park P3, Hala H1 - boční vchod č. 6
193 00 Praha 20